Kariéra

ANECT je významným hráčem na poli systémové integrace, který se zaměřuje na dodávky komplexních IT řešení zákazníkům: od odborných konzultací a auditů, přes návrhy řešení, řízení projektů a implementaci řešení, až po následný dohled a vzdálenou správu sítí. Naše řešení stavíme na špičkových technologiích z oblasti síťové a systémové infrastruktury, hlasové infrastruktury, dohledových systémů pro monitorování sítí, vývoje aplikací a informační bezpečnosti.
Jsme ryze česká společnost založená v roce 1993. V současné době máme cca 150 zaměstnanců v pražské, brněnské, bratislavské a plzeňské kanceláři.


Pro posílení našeho týmu hledáme nové kolegy / kolegyně na pozici:

PROJEKTANT SÍŤOVÉ INFRASTRUKTURY - Praha

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Návrh a implementace síťové infrastruktury se zaměřením na podnikové přepínané, směrované a bezdrátové sítě
  • Předprodejní podpora – aktivní tvorba nabídek a odborná podpora obchodníků
  • Konzultace a návrhy řešení dle požadavků zákazníka
  • Práce na zakázkách – realizace a koordinace implementací
  • Odpovědnost za úspěšné dokončení projektů ve svěřené oblasti
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
  • Solidní znalost Cisco technologií na úrovni CCNP certifikace, IOS, IOS-XE, ideálně i NX-OS
  • Znalost konceptů, trendů, standardů a protokolů vztahujících se k podnikovým přepínaným, směrovaným a bezdrátovým sítím
  • Praktické zkušenosti s návrhem a implementací LAN/MAN/WAN sítí, QoS
  • Zkušenosti se psaním odborného textu technického charakteru
  • Aktivní znalost anglického jazyka
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Analytické myšlení, schopnost nalézat řešení pro zákazníky
  • Spolehlivost, samostatnost, chuť dále růst a měnit věci kolem sebe
  • Řidičský průkaz sk.B
Co dostanete Vy od nás?
  • Práci na zajímavých a rozsáhlých projektech
  • Práci s moderními informačními technologiemi
  • Testování nových systémů s využitím dobře vybaveného labu a s přímou podporou našich partnerů
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje (tuzemské i zahraniční kurzy)
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

OPERÁTOR DOHLEDOVÉHO CENTRA - Brno

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Vzdálený dohled a konfigurace bezpečnostní, komunikační a systémové infrastruktury zákazníka
  • Detekce a analýza bezpečnostních narušení a rizik v informačních systémech za pomoci SIEM nástrojů
  • Zpracování/spolupráce při tvorbě bezpečnostních zpráv pro zákazníka
  • Telefonická a emailová technická podpora zákazníka
  • Komunikace s dohledovými centry poskytovatelů konektivity (providery) a subdodavateli
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Orientace v oblasti informační a technické bezpečnosti
  • Znalost OS MS/Linux na úrovni základní konfigurace služeb
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Znalost některého SIEM nástroje/nástrojů (výhodou)
  • Znalost CISCO technologií na úrovni CCNA (výhodou)
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Ochotu pracovat ve směnném režimu (práce o víkendech, ve svátcích dle rozvrhu směn)
  • Analytické myšlení
  • Schopnost rychlé organizace práce
  • Svědomitost, pečlivost a proaktivní přístup
Co dostanete Vy od nás?
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích práce
  • Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER - Praha

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery
  • Získávání nových obchodních příležitostí
  • Obchodní jednání u zákazníka, prezentace navrhovaných řešení a jejich obhajoba u zákazníka
  • Podpora při návrhu a realizaci obchodních případů/projektů spojených s datovými centry
  • Řešení projekčních, servisních služeb a nových produktů dle produktového portfolia společnosti v oblasti ICT - Data Center
  • Rozvoj produktů spojených s datovými centry
  • Technická podpora Key Account Managerů
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Praxe 5 let v roli Business Development Managera/Key Account Managera v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení, ICT služby)
  • Hlubší znalosti problematiky Data Center
  • Znalost nebo přímá zkušenost s realizací projektů ICT
  • Aktivní znalost angličtiny
  • Základní znalost obchodního práva
  • ŘP sk. B
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Silnou a vyzrálou osobnost schopnou samostatné práce, ochotnou převzít odpovědnost za výsledky své práce
  • Přirozenou schopnost vcítit se do zákazníka, vytvářet a budovat vztahy se zákazníky
  • Zapálení pro inovativní řešení, kreativitu i obchodní cítění
  • Orientaci na zákazníka i výsledek, trpělivost při dlouhých obchodních cyklech a jednání se zákazníky o technickém řešení
  • Výborné komunikační, prodejní a vyjednávací dovednosti.
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Organizační schopnosti
Co dostanete Vy od nás?
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

KEY ACCOUNT MANAGER - Praha

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery
  • Aktivní vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
  • Obchodní jednání, prezentace nabídek a jejich obhajoba u zákazníka
  • Příprava a předkládání nabídek se zaměřením na prodej řešení projekčních, servisních služeb a nových produktů dle produktového portfolia společnosti
  • Vhodné a cílené presale činnosti vedoucí k získání zakázek
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Praxe 1 rok jako obchodník v oblasti IT/Telco
  • Aktivní znalost angličtiny
  • Základní znalost obchodního práva
  • Všeobecné zkušenosti/znalosti trhu ICT technologií (IT infrastruktura, IT bezpečnost, ICT služby)
  • ŘP sk. B
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Silnou osobnost schopnou samostatné práce ochotnou převzít odpovědnost za výsledky své práce.
  • Přirozenou schopnost vcítit se do zákazníka, vytvářet a budovat vztahy se zákazníky
  • Zapálení pro inovativní řešení, kreativitu i obchodní cítění
  • Orientaci na zákazníka i výsledek, trpělivost při dlouhých obchodních cyklech
  • Výborné komunikační, prodejní a vyjednávací dovednosti.
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Organizační schopnosti
Co dostanete Vy od nás?
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SALES DEVELOPMENT - Praha

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Spolupráce na tvorbě a plnění obchodní strategie vedoucí ke splnění cílů společnosti
  • Vedení týmu Key Account Managerů v oddělení Sales Development v ČR
  • Rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery
  • Aktivní vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
  • Vhodné a cílené presale činnosti vedoucí k získání zakázek
  • Spolupráce s ostatními odděleními a sekcemi společnosti
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Praxi 5 let jako vedoucí obchodník v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení, ICT služby)
  • Aktivní znalost angličtiny, minimálně na úrovni B2
  • Základní znalost obchodního práva
  • Všeobecné zkušenosti s ICT trhem a IT technologiemi (IT infrastruktura, IT bezpečnost, ICT služby)
  • ŘP sk. B
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Silnou a vyzrálou osobnost ochotnou převzít odpovědnost za výsledky své práce a svěřeného oddělení
  • Schopnost vést a motivovat tým zkušených Key Account Managerů
  • Přirozenou schopnost vcítit se do zákazníka, vytvářet a budovat vztahy se zákazníky
  • Orientaci na zákazníka i výsledek, trpělivost při dlouhých obchodních cyklech
  • Výborné komunikační, prodejní a vyjednávací dovednosti
  • Výborné organizační schopnosti
Co dostanete Vy od nás?
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Zázemní stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

KEY ACCOUNT MANAGER - Brno

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:
  • Rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery
  • Aktivní vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
  • Obchodní jednání, prezentace nabídek a jejich obhajoba u zákazníka
  • Příprava a předkládání nabídek se zaměřením na prodej řešení projekčních, servisních služeb a nových produktů dle produktového portfolia společnosti
  • Vhodné a cílené presale činnosti vedoucí k získání zakázek
Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • Praxe 3 roky jako obchodník v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení, ICT služby)
  • Aktivní znalost angličtiny
  • Základní znalost obchodního práva
  • Všeobecné zkušenosti s ICT trhem a IT technologiemi (IT infrastruktura, IT bezpečnost, ICT služby)
  • ŘP sk. B
Co dalšího od Vás očekáváme?
  • Silnou a vyzrálou osobnost schopnou samostatné práce, ochotnou převzít odpovědnost za výsledky své práce
  • Přirozenou schopnost vcítit se do zákazníka, vytvářet a budovat vztahy se zákazníky
  • Zapálení pro inovativní řešení, kreativitu i obchodní cítění
  • Orientaci na zákazníka i výsledek, trpělivost při dlouhých obchodních cyklech
  • Výborné komunikační, prodejní a vyjednávací dovednosti.
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Organizační schopnosti
Co dostanete Vy od nás?
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Zázemní stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce
Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?
  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com

KONZULTANT PRO SERVICENOW / SERVICE DESK - Praha

Účel pracovní pozice a náplň práce
  • Práce na projektech s platformou ServiceNow pro nadnárodní korporaci v anglickém prostředí zahrnující:
  • presale fáze projektu, komunikace se zákazníkem, specifikace zadání a odhady pracnosti

  • projektová fáze, analýza stávajícího kódu, úprava a tvorba nového kódu

  • závěrečná fáze projektu, dokumentace, školení zákazníka

  • poimplementační a odbornou podporu v případě problémů
Potřebujeme, abyste měl/a
  • chuť pracovat na projektech s platformou ServiceNow, znalost je výhodou, nikoli podmínkou

  • zkušenost s tvorbou webových aplikací (html, css, jquery)

  • skriptování (javascript)

  • schopnost rychle analyzovat a porozumět cizímu kódu a dokumentaci

  • obecný přehled o IT technologiích a přesah do dalších oblastí (http, sql, tcp/ip) pro potřeby troubleshootingu

  • znalost Linux prostředí výhodou
- plynulá angličtina pro komunikaci v mezinárodním prostředí
Budeme velmi rádi, pokud jste již seniornější a máte tyto znalosti a zkušenosti
  • VŠ/SŠ vzdělání technického směru
  • certifikace ServiceNow CIS (Certified Implementation specialist) významnou výhodou

  • minimálně 1 rok praxe v oblasti implementace ServiceNow / ServiceDesk

  • prokazatelné reference v oblasti nasazení ServiceNow / ServiceDesk platformy ve velké společnosti
  • znalost Linux prostředí výhodou
- plynulá angličtina pro komunikaci v mezinárodním prostředí

  • řidičský průkaz sk. B a zkušenosti s řízením motorového vozidla podmínkou
Osobnostně nám budou vyhovovat kandidáti, kteří mají
  • Časovou flexibilitu

  • Pečlivost, samostatnost

  • Odolnost vůči stresu

  • Organizační schopnosti
  • Komunikační dovednosti
Kromě balíčku standardních benefitů nabízíme
  • Práci v dynamickém kolektivu na zajímavých projektech.
  • Kancelář na Praze 4 v dostupnosti metra.
Standardní zaměstnanecké výhody
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.

  • Jeden týden dovolené navíc.
  • 5 sickdays.

  • Firemní kurzy angličtiny.
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma.
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli.
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu.

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: hr@anect.com